Van Karijini naar Coral Bay - Reisverslag uit Kununurra, Australië van Richard Jongerius - WaarBenJij.nu Van Karijini naar Coral Bay - Reisverslag uit Kununurra, Australië van Richard Jongerius - WaarBenJij.nu

Van Karijini naar Coral Bay

Door: Richard

Blijf op de hoogte en volg Richard

08 December 2013 | Australië, Kununurra

Vanaf een camping met een stel kwetterende kakatu's boven ons hoofd.

Hallo allemaal, iedereen een fijne Sinterklaas gehad hopen we ( de chocoladeletters houden we wel tegoed )
Vanuit Karijini via Tom Price naar een road house, waar we overnacht hebben en een onrustige nacht hadden door eenaantal dronken jongelui die over de camping liepen te zwalken.
Volgende dag naar Exmouth gereden,waar we twee rustige dagen hebben ingelast op een mooie camping, vlak bij zee.
Alle apparaten weer eens opgeladen en de volgende dag door naar Cape Range een nationaal park aan zee.
Zee met mooie stranden en turqoise kleuren met heerlijk water van ong. 25 graden.
We hebben daar heerlijk gesnorkeld , ik (Richard ) voor het eerst, waarvan ik vroeger dacht, laat dat maar aan mij voorbij gaan en nu niet uit het water te slaan was, echt heel mooi met mooie vissen en prachtig koraal.
Twee nachten aan zee geslapen,met alleen een toilet.
Daar vandaan naar Coral Bay gegaan, waar we twee nachten zijn gebleven, weer gesnorkeld en een drie uur durende tocht met een glasbodem boot hebben gemaakt, veel mooie vissen en schildpadden en prachtig koraal hebben gezien.

Groetjes Nanny en Richard.

• 08 December 2013 - 11:39

Joke:

dat is niet gek zeg , heerlijk , jullie zien en lekker ontspannen uit , geniet ze nog hoor !

liefs Ben en Joke

• 09 December 2013 - 19:52

Gea Van De Scheur:

Wow, wat een mooie plaatjes! Heb weer genoten…

Groetjes,
    Gea

• 10 December 2013 - 15:52

Anneke, Rene En Sigrid:

Het is wel erg druk op het strand, maar niet heus. Wat hebben jullie een geweldige vakantie! Knap van je dat je ging snorkelen Nan. Dat moet wel geweldig zijn. Is de volgende stap nu duiken??? Groetjes en mochten we niets van jullie horen wensen wij jullie alvast fijne Feestdagen in Down Under. Liefs Anneke