Van Coral Bay naar Geralton - Reisverslag uit Kununurra, Australië van Richard Jongerius - WaarBenJij.nu Van Coral Bay naar Geralton - Reisverslag uit Kununurra, Australië van Richard Jongerius - WaarBenJij.nu

Van Coral Bay naar Geralton

Door: Richard

Blijf op de hoogte en volg Richard

14 December 2013 | Australië, Kununurra

Hallo allemaal, hier zijn we weer, 38 graden, veel zon en een lekkere Indische Oceaan.
Alles gaat dus goed met ons, bij jullie hopen we ook.
Vanuit Coral Bay vertrokken naar Carnarvon, weer war boodschappen gedaan en de blow holes bekeken, rotsen van waar uit het water soms 20 mrt. Omhoog wordt gestuwd. Camping gezocht voor drie dagen, waarna we de boomgaarden van Australie hebben bekeken, waar mango's bananen en veel druiven worden geteeld.
Paar rustige dagen ingelast, waardoor we niet zo veel hoefden te reiden.
Toen naar Shark Bay en Monkey Mia op het strand overnacht, werden s'ochtends om zeven uur wakker gemaakt door een ranger, die wilde weten of we betaald hadden, wij dachten dat wij hier gratis mochten staan, dat bleek dus niet zo te zijn, wij moesten na een waarschuwing maar liefst 10,00 dollar betalen ( daar gaat je budget )
Bij Monkey Mia dolfijnen en een schildpad gezien en Emu's Cie. Op de camping los liepen en zo brutaal waren, dat ze bijna het eten van je bord halen.
Daarvandaan nog wat baaien bekeken en naar Kalbarri gegaan, twee Georges bekeken, daarna een camping gezocht om de volgende dag nog wat te wandelen, wat we niet gedaan hebben omdat het te warm was.
Door gereden naar Port Gregory, langs het Pink Lake zien gereden.
Dit meer was echt rosé veroorzaakt door een bepaalde bacterie die een reactie aan gaat met zout en zodoende caroteen afscheid.
Daar een camping gezocht en de volgende dag door de heuvels langs boerderijen naar Geralton .

Groetjes Nanny en Richard.

• 14 December 2013 - 17:14

Joke En Ben :

Dat ziet er weer goed uit , en dan die temperatuur heerlijk , wij verkleumen hier zo een beetje , geniet ze !! XXX van ons

• 16 December 2013 - 16:16

Ronnie Koot :

Wat hebben jullie het daar leuk.en dan steken wij de kachel maar weer aan.
    groeten van Ronnie en Susan.

• 21 December 2013 - 11:23

Tiny Duyvestyn:

21 december 2013 11.00, door Martin en Tiny
    Fantastisch voor jullie om jullie dochters weer te zien en dan met de camper zo'n prachtige reis
    te maken. Wij hebben het van het begin af gevolgd. Jullie zullen wel bruin zijn wij wensen jullie
    een gezonde, gezellige en warme Kerst. wij kruipen wel voor de open haard met een mooi boek.
    Groeten van Martin en Tiny.

• 24 December 2013 - 21:45

Cees En Angeniet:

van uit een nat en veel wind maartensdijk wensen we jullie fijne kerstdagen toe .zijn jullie al weer bij de
    kids groetjes cees en angeniet

• 26 December 2013 - 22:33

Teun En Jannie Best:

hallo nannie en richard

met veel belangstelling jullie reisverslag gevolgt.
    ook de mooie foto,s bekeken we rekenen op een kangeroe bij thuis komst
    hadden even problemen met onze nw laptop maar houden jullie nu weer kontakt
    vast van harte met je verjaardag maandag maak er wat van (koud biertje)
    en een heel goed nw jaar toegewenst

groetjes teun en jannie best

• 27 December 2013 - 12:55

Anneke, Rene En Sigrid:

Hallo Luitjes,
    Zitten de kerst kilo's er bij jullie ook weer aan? I.p.v. de traditionele gourmet zeker lekker aan de BBQ gezeten in de korte broek neem ik aan. Mooie foto's van een mooie reis, dat ziet er beter uit dan de grijze en natte dagen hier. Groetjes aan iedereen (ook van Niels en Björn) & have fun!

• 28 December 2013 - 20:52

Judith:

hallo nanny en richard

wij wensen jullie een een fijne jaarwisseling toe en een goed en gezond 2014 toe

hans en judith

• 29 December 2013 - 17:29

Klaas:

Hallo Richard en Nanny

Al lekker 2 maanden aan het genieten van jullie droom.De foto's laten wel zien dat jullie het wel leuk hebben.
    Kerstmis vieren in de zomer zon met de meiden zal ook een beleving apart zijn geweest.
    Jammer dat we elkaar niet meer gezien hebben voordat jullie weg gingen.vrijdags voor de verhuizing was er al visite en zaterdag"s waren jullie al weg.
    Een heel goede jaar wisseling en een goed gezond 2014.

Klaas en Aneriekke

• 30 December 2013 - 09:20

Ditje:

Hallo Richard en Nanny,

Richard van harte gefeliciteerd met je verjaardag.En we wensen jullie allebei en Susan en Carl en Clarinda een heel goed en gezond 2014.
    Het zal een bijzonder jaar worden voor jullie net zo als 2013 een bijzonder jaar geworden is.
    Wat een prachtige reis maken jullie! We kijken steeds weer uit naar de foto's.

Groetjes, ook aan de kinderen
    Ditje en Ger

• 30 December 2013 - 19:19

Arie E Marianne:

Dag lieve mensen,

Nooit komen we op je verjaardag maar dit jaar kun je het ons tenminste niet kwalijk nemen.
    Van harte gefeliciteerd!
    Hoe is het feestdagen gevoel zo met Kerst in de zomer. lijkt me vreemd en ook erg leuk.
    Mooie tijd nog en heel veel goeds voor het nieuwe jaar voor jullie alle vijf.

Arie en Marianne

• 30 December 2013 - 23:37

Jacqueline:

he huub,
    Van Harte Gefeliciteerd !! heb geen verstand van tijdsverschil
    dus hoop dat ik niet te laat ben. Hoe bevalt het in je zwembroek
    kerst en je verjaardag vieren haha
    Wij wensen jou, nanny en de meiden alvast een heel
    gelukkig 2014 toe. Geniet nog heel veel van jullie
    avontuur en hoor graag weer van jullie.

veel liefs
    Jacky en de meiden