Vervolg Darwin naar Kununurra - Reisverslag uit Kununurra, Australië van Richard Jongerius - WaarBenJij.nu Vervolg Darwin naar Kununurra - Reisverslag uit Kununurra, Australië van Richard Jongerius - WaarBenJij.nu

Vervolg Darwin naar Kununurra

Door: Richard

Blijf op de hoogte en volg Richard

22 November 2013 | Australië, Kununurra

Hallo daar zijn we weer, om de een of andere reden konden we ons vorige verhaal niet afmaken,daarom in twee keer.
Een november samen naar Kakadupark gereden een camping gevonden in de Bush Bush , heel simpel,met wel een barbecue die je zelf op hout kon stoken, ging prima.
Daar naar Ubirr gereden om Arnhemland te bekijken, waar veel Aboriginals wonen.
Onze eerste krokodil gespot en bomen vol vleermuizen zo groot als kraaien gezien.
Via camping in PineCreek doorgereden naar Katherine en in het Nitmilukpark de edithwatervallen bekeken.
Vervolgens naar Katherine gegaan en daar de zeer mooie Georges via een boot gezien.
Volgende dag via Halls Creek naar Lake Kununurra, zeer mooi meer met in de buurt Lake Argyle, het grootste zoetwater reservoir van Australië.
Met ons gaat het goed en genieten elke dag van de grootte en schoonheid van dit land, en zien het als een voorrecht dit te kunnen doen.
Groetjes aan iedereen en kijk naar de foto's

Nanny en Richard.

• 22 November 2013 - 06:21

Suzan:

Ik ben jaloers!! Kan niet wachten tot wij die trip ook weer eens kunnen doen!

• 22 November 2013 - 11:08

Margreet:

Hallo beiden,
    Leuk om een uitgebreid verslag te lezen van alles wat jullie zien. Het lijkt me overweldigend daar, zo groot en uitgestrekt. Blijf lekker genieten!! Groetjes, ook van Gertjan.

• 22 November 2013 - 13:24

Ingeborch:

Hoi,

Wat leuk om wat van jullie te horen en te zien het zijn bekende plekjes dus kan me goed inleven :-) Ben ook erg jaloers op jullie!! Geniet ervan!! groetjes Ingeborch

• 22 November 2013 - 15:19

Anneke:

Hè genieters, wat leuk om jullie verslagen te lezen. Wat hebben jullie al veel gezien. Nan krijg je van je lieve echtgenoot nu schoenen en een tas van krokodillen leer. Hij hoeft ze alleen maar te vangen.;-). Jullie nemen wel letterlijk dat jullie down under zijn. Sommige foto's staan onderste boven! Maar ach we kunnen ze wel bekijken. Verder is het hier koud met af en toe vorst aan de grond en op de ramen van de auto's. Geniet lekker van jullie trip en wij lezen jullie verslagen wel weer. Groet Anneke en René .