Van Darwin naar Kununura - Reisverslag uit Kununurra, Australië van Richard Jongerius - WaarBenJij.nu Van Darwin naar Kununura - Reisverslag uit Kununurra, Australië van Richard Jongerius - WaarBenJij.nu

Van Darwin naar Kununura

Door: Richard.

Blijf op de hoogte en volg Richard

22 November 2013 | Australië, Kununurra

Hallo allemaal,

Hier zijn we weer na een aantal dagen in de Bush Bush te zijn geweest.
In Darwin de eerste nacht in een hotel geslapen om te wennen aan de warmte ( 40 Gr.)
Volgende camping gezocht met zwembad, daarna drie dagen leuke dingen gedaan met Clarinda,waaronder een barbecue aan het strand en lekker eten aan de haven, nadat we naar Litchfieldpark zijn geweest.
Daar mooie waterrocks, poelen en watervallen gezien,lekker gezwommen.
Daarna samen vertrokken naar Kakadu park.
Groetjes aan iedereen,

Nanny en Richard

• 22 November 2013 - 08:42

Wilfried :

Hoy Nanny / Richard

Ziet er toch prachtig uit.Jullie zijn nog lang niet uitgekeken.Heerlijk liever 40 graden met zon dan hier dat natte weer.Verder alles goed hoop ik,hier loopt alles nog rustig door.De mensen vragen dagelijks heb je al iets van Nanny gehoord.Dus ik zal ze het vertellen dat het goed met jullie gaat.Geniet er nog van .

Vriendelijke groet Wilfried

• 26 November 2013 - 14:26

Helga Van Der Laan:

hallo daar aan de andere kant van de wereld, ik heb jullie gevonden en zal jullie verslagen proberen te blijven lezen.
    Geniet van het land en van elkaar!!!!!!!!!
    Groeten Helga ( Dijckstate )