Rondje zuid Australie - Reisverslag uit Perth, Australië van Richard Jongerius - WaarBenJij.nu Rondje zuid Australie - Reisverslag uit Perth, Australië van Richard Jongerius - WaarBenJij.nu

Door: Richard

Blijf op de hoogte en volg Richard

09 Maart 2014 | Australië, Perth

Beste volgers,

Op 2 januari aan een trip begonnen van twee weken met een kleine auto ( een Hyundai I 20 ) en een tentje naar het zuiden.
Via Rockingham langs de kust naar Busselton waar we na lang zoeken hebben overnacht, het was zomervakantie hier dus best druk op de campings.
Na een goede nachtrust via Yallingup een surf paradijs, met meters hoge golven naar Prevelly bij Margeret River gereden, waar we twee nachten zijn gebleven.
Dan op naar Nannup richting de binnenlanden waar we mooie plekjes hebben bekeken, daarna binnen door naar Collie waar we 3 nachten hebben gestaan en het Welligtonpark met veel mooie meertjes hebben bekeken.
Daarna via binnen door wegen naar Donnybrook, de fruitstreek van het zuiden naar Bunbury gereden waar we vlak aan zee 3 nachten zijn gebleven.
Mooie plekjes van Bunbury bekeken.
Daarna weer richting Perth,het was een mooie trip.

Groetjes en tot binnenkort,

Nanny en Richard.

• 09 Maart 2014 - 12:18

Gea Van De Scheur:

tzo he dat ziet er weer supermooi uit. Ben best een beetje jaloers... hoop het ooit met eigen ogen te zien. Groetje en en geniet nog ff van de komende periode,
    Gea

• 09 Maart 2014 - 18:28

Anneke René :

Hi down unders, het was genieten van de foto's. Vooral van Richard in zijn korte broek. Vandaag kon dat ook in Nederland. Rond de 20 graden en dat voor 9 maart. We hebben geen winter gehad, ik ben bang dat dat in mei gaat gebeuren...