Van Geralton naar Perth - Reisverslag uit Perth, Australië van Richard Jongerius - WaarBenJij.nu Van Geralton naar Perth - Reisverslag uit Perth, Australië van Richard Jongerius - WaarBenJij.nu

Van Geralton naar Perth

Door: Richard

Blijf op de hoogte en volg Richard

14 Januari 2014 | Australië, Perth

Hallo allemaal, hier zijn we weer met ons laatste deel van onze reis naar Perth.
Twee nachten op camping in Geralton en de omgeving verkend en onze voedsel voorraad weer aan gevuld.
Van Geralton naar Greenough gereden waar we een mooi openlucht museum hebben bezocht, wat leuke fado's gekocht en echt lekkere taart gegeten.
Dan naar Dongara-Port Denison gereden, leuk oud dorpje,camping gezocht en de volgende dag via Leeman en Greenhead en allerlei andere uitzicht punten en echt mooie witte duinen naar Sandy Cape gereden aan het strand geslapen.
Volgende dag na een mooie wandeling naar Jurier Bay gereden en naar de Pinacles gereden, dit steen formaties van zand en zout in de woestijn.
In Lancelin overnacht en volgende dag naar Ledge Point gereden, lekker gezwommen in de oceaan en de volgende dag naar Perth gereden, waar we samen met Suzan,Clarinda enCarl de kerstdagen en mijn verjaardag en oud en nieuw hebben gevierd, erg leuk om weer bij elkaar te zijn geweest.
Wel apart zo bij 35graden kerst te vieren.
Trouwens net voor de kerst Suzan en Carl verhuisd, naar hun eerste koopwoning in Australie,en wat helpen met klussen.
Wat een prachtige reis met 8000k.m. Achter de rug en zoveel mooie dingen gezien,dit hadden we niet willen missen.
In 2014 vertellen we jullie meer over onze volgende reis.
Groetjes aan iedereen,

Nanny en Richard.

• 14 Januari 2014 - 06:03

Ben&joke:

Wat een geweldige fotos, weer , hoe gaat het met het klussen ?
    Suzan schreef al dat jullie vroeg moeten beginnen vanwege de temperatuur .
    Groetjes weer en tot over 25 dagen .

liefs Ben en Joke

• 14 Januari 2014 - 09:27

Linda:

Hele mooie foto's! Groetjes Linda

• 14 Januari 2014 - 22:01

Ronnie En Susanne:

Beste Nanny en Richard,

Wat ziet jullie reis er fantastisch uit! Jaloersmakend gewoon!
    Bij deze willen we jullie een goed 2014 wensen en we hopen dat jullie deze eerste drie maanden nog heerlijk gaan genieten in dit prachtige land.

Groetjes,
    Ronnie en Susanne

• 18 Januari 2014 - 18:35

Anneke :

Hallo down unders,
    Net aan tafel jullie verhaal voor gelezen en de foto's bekeken met René en Sigrid. Wat fijn dat het zo'n mooie reis is en dat jullie genieten. Wij genieten wel van jullie verslagen. De klusjesman en vrouw konden zich dus weer heerlijk uitleven bij dochter Susan en Carl. Het zou wel mooi worden met jullie hulp.En nu maar weer verder vakantie houden. De winter hier in Nederland is zacht. Geen witte kerst gehad en 7 graden. Wij wensen jullie fijne vakantie verder. Groet Anneke, Rene en Sigrid

• 21 Januari 2014 - 17:36

Teun En Jannie Best:

beste vakantie gangers nog de allerbeste wensen voor 2014 voor de hele familie,jullie mooie
    foto,s gezien en het mooie reisverslag
    zijn wel jaloers op jullie met dat heerlijke weer daar.tis hier maar niks veel regen en bewolkt
    blijf genieten ,dit zijn geen reizen die je vaak maakt

de hartelijke groeten van ons

teun en jannie

• 15 Februari 2014 - 17:02

Teun En Jannie Best :

hartelijk dank voor de mooie kaart

zaterdag 15/2 ontvangen

groeten aan alle familie en tot wederhoren

teun en jannie best